esmaspäev, 16. märts 2009

Hello mates!

Jõudsime siis kogu pundiga ilusasti Athertoni, kus plaan veidi kauem olla. Plaanis nyyd ju Austraalia farmit66dega l2hemalt tutvust teha. Meie peatuspaik on keskuseks Atherton Tablelandis (Athertoni mägismaa). Brožüürides on seda piirkonda uhkusega kirjeldatud, kui Põhja-Queenslandi kõige paremini hoitud saladust (olen unustanud mainida, et ka Austraalias on osariigid). Turiste meelitatakse maaliliste koskede, suurte järvede, salapärase vihmametsa ja ilusa kuppelmaastikuga. Eks l2hin2dalatel saab selgust, kui tore ja ilus siin tegelikult on :D

Athertoni aega pidi jääma ka meie tõeline päkkerielu tõelises päkkerihostelis. Taaskord on meil hästi läinud ning ühiselamu asemel majutati meid hoopis 3-toalisse korterisse. Hosteliomanik Frank muidugi väitis, et äsja renoveeritud hosteliosa. Tüüp, kes korteri ees ootas aga rääkis, et nädal aega pole selles keegi elanud ja on veidi must. Kraamituna pole elamisel midagi häda. Kuue tumm-tummi pilukaga vähemalt ühes toas elama ei pea. Meil on suur kinnine rõdu, kus õhtuti suured kaardimängud maha saavad peetud. Lisaks oma telekas ja dvd-mängija, saame ise valida, mida telkust vaatame.

Minu meelest on meie praeguse elukoha asukoht küllaltki huvitav. Nimelt, meie korteriuks asub hoovis, mis nädalavahetusel muutub kohaliku ööklubi siseõueks. Väravad pannakse kinni ja ega muud moodi reede hilisõhtul koju ei saakski, kui klubist läbi käies :D
Umbes kolm sammu lokaalist edasi ja aega saaksime veeta kasiinos, näiteks duubeldades oma farmipalku. Meie naabriks on viinapoe tagauks, et ka sinna pole meil pikk maa. Pahatihti juhtub ju, et kõht hirmsasti koriseb aga süüa teha ei viitsi. Meil pole probleemi. Kasiinost umbes 10 sekundit jalutuskäiku ning kebabiputkast kosutust ikka saab. Kui nälg silmanägemist väga eest ei peksa, siis teisel pool tänavat asub vana armas hea McDonalds.

Esimene nädalavahetus uues huvitavas kohas üle elatud ja öiste lärmamiste põhjal võib väita, et juuakse siin palju, Esmalt jääb mulje, nagu oleks Austraalias range alkoholipoliitika, kuna promilliga kraami saab osta ainult spetsiaalsetest poodidest. Aga jah, sellega see karmus ka piirnebki. Viinapoed ehk siis bottle shop-id on avatud varavalgest hiliste õhtutundideni. Enamik neist on ka drive in-id: sõidad autoga nagu McDonaldsisse, laed auto jooki täis ja seejärel täiskäigul pidu pidama. Autorooli on siin riigis lubatud minna 0,5-promillise joobega. Ja bottle shope on palju, kindlasti rohkem, kui toidupoode ning joogid on ka palju kallimad, kui Eestis. 700 ml rumm maksab umbes 250 krooni ning leidsin meie kodu bottle shopist ka oma lemmiku austraalia päritolu veini, mis kahjuks sama kallis, kui Eestiski.

Reedel harrastasime kergemat sorti mägironimist ja tegime väikse matka Mt.Baldyle. Kõrgust merepinna sellel künkakesel üle 1000 m. Rajapikkus oli 2 km ja aega kulus meil üles-alla käimisele umbes kaks ja pool tundi. Ega ei ole lihtne 32-kraadise kuumuse käes mäest üles rühkida. Ei näinud me tookord veel ühtki ussi ega krokodilli, kuid puutusime kokku pisikeste peenikeste kaanitaoliste loomadega, kes jalgade külge haakudes kohe vereimemist harrastama hakkasid. Polnud üldse tore. Aga ronimine oli lahe ja vaade ülevalt Athertonile ning ümbruskonnale oli päris ilus.
Leidsime veel ühe tiigikese, kus suured kilpkonnad ujusid ning ootasid, et neile miskit süüa visataks. Tiigi kõrval oli ka mingi hiina tempel, kuid seda me tol korral külastama ei hakanud.

Oleme paar p2eva laime ja mandariine korjanud ja sellest l6busast elust kirjutan varsti-varsti. Kuna meie t66andja on yks kangekaelseima ja myhakaima iseloomuga mees, keda mina siiani oma elu jooksul kohanud olen, siis oleks vja t66postile fotokas smugeldada ning ussikestest ja muudest loomadest pilte kl6psida. T2na oli ju selline t2htis p2ev, et hommikul n2gime tervet trobikonda v2ikeseid k2ngurukesi ning hiljem puutusin kokku kahe maoga. Yht jalutavat u 40 cm suurust pisikest ma vaatama ei kippunud, kuid teine, v2ike meetrine pyytonibeebi mgas ilusasti puuoksa peal ja k6ik saime teda l2hedalt silmitseda. Pyytonid myrgised pole, t2iskasvanud isendid kipuvad lihtsalt surnuks k2gistama.

Ussdest, k2ngurudest tulevad pildid hiljem. Seiniks selline pildike.

Hetkel oleks k6ik. Annan yhe 2riidee- mingi nupukate seltsimeeste punt v6iks austraalia mandrile korraliku internetiyhenduse organiseerida, siis saaks mina siin kergemini opereerida :)

1. Hoiata siis suure kirjaga ette enne kui ussipildid tulevad.
    Ja saada magusaid mandariine, poes on aint hapusid:(

VastaKustuta
  2. Kui sa kusagil eelnevas postituses ütlesid, et kirjutamine veel ei tule, siis nüüd juba loob tublisti :) Tihedamini muidugi võiks, aga ega kõik ei ole nii iitee kui meie siin. Saadki silmi puhata.