neljapäev, 7. aprill 2011

siis kui ma Te Anausse hääletasin

Ma ei ole küll spetsialist hääletamises, kuid tänane hääletamine 170 km kaugusele Te Anau külla oli kindlasti lihtsaimate killast. Ütlen kohe ära ka, et olen küll varem hääletanud, kuid ega see mu lemmiktegevus pole. Nõo koolis käies hääletasin maksimaalselt 2 korda klassiõe Kaiaga Tartusse, Viktoriaga tegime 2008.aastal kreisi hääletamisereisi Balkani riikides ja korra hääletamise Kristiinaga Austraalias Townsvillest tagasi meie elukohta Athertoni. Üles loetledes tundub, et jaa - hääletatud küll ja küll, kuid on ju inimesi, kes hääletavad kuude kaupa läbi (mitme)kümnete riikide. Et minu senine kogemus ei ole nii midagi erilist.

Igatahes, alustasin oma hääletamist Queenstowni äärelinnast Franktonist. Sõitsin sinna linnaliinibussiga ning umbes 10 sekundit pärast seda, kui olin saanud üle tee ja pöidla püsti ajanud, peatus rekka ja võttis mu peale. See oli minu tänase hääletamise kõige pikem ootamine! Rekkajuht, Matt oli väga tore, umbes 40ndatele lähenev mees, kes armastab Fatboy Slimi ning Eminemi kuulata. Kuna tema Te Anausse ei sõitnud, sain küüti nii umbes 70-80 km jagu. Kui olime Te Anau teeotsani jõudnud, andis ta mulle oma telefoninumbri, sest tema firma rekkad sõidavad seda vahemaad 6 korda päevas ning ta saab mulle vajadusel taas kütti pakkuda. Samuti tegi ta minust rekka ees pilti, kuna väidetavalt kõik hääletajad seda tahtvat. Egas midagist, pilt siis pilt. :)



Mainin ka ära selle, et sõit oli maaliline. Tee kulges mööda Lake Wakatipu äärt ja super-super ilus oli. Mingil ajal hakkas küll vihma sadama, kuid mäenõlvale tekkiv vikerkaar on samuti vaatamist väärt vaatamisväärsus.




Kui olin üle tee saanud, mõtlesin riietust kohendada ning kilejope kotti panna, kui nägin Queenstowni teelt sisse keeravat rekkat, mille juht mulle nii särasilmselt naeratas. Ega ma pöialt ei jõudnud püsti ajada, sest ta peatus selletagi. Nimelt oli eelmine rekkajuht raadiosaatja kaudu talle öelnud, et estonian girl tahab küüti saada. See rekkajuht oli isegi veel toredam. Sõitsin temaga küll kõigest 20 km aga jõudsime rääkida nii Eestist, selle asukohast, minu tegemistest ja rekkajuhi peatselt algavast 6-nädalasest Euroopa ringreisist.

Kui olime ka temaga hüvasti jätnud, mõtlesin taas, et kuramus selle kileka võiks küll seljast ära võtta. Ei saanud seda taas teha, sest nüüd tuldi minu juurde ja pakuti küüti. Muidugimõista olin taas nõus. Viimase otsa Te Anausse sain sõiduautoga, millega reisis Inglismaalt pärit noorpaar. Nad veetsid Uus-Meremaal muideks mesinädalaid! Nemad küll väga jutukad ei olnud aga nii lahe, et nad ise tulid mulle küüti pakkuma. :)

Kas ei olnud mitte lihtne hääletamine? Minu tänane puhassääst oli 30 dollarit! :)

Nii palju veel ka Queenstownist, et kes Uus-Meremaale reisi plaanib, peab kindlasti Queenstowni ümbruse reisimarsuuti lisama. Kes rohkem teada tahab, peab mu kunagi Eestis kakaod jooma kutsuma. Olen Uus-Meremaa vaatamisväärsustega ennast liigagi kurssi viinud ja sooviks, et mul oleks aega ning raha kordi rohkem, kui praegu.

Ahjaa.. peol käisin ka Stefani, Andrea ja Keviniga. Peoloomadele peaks Queenstown eriti meeltmööda olema. :)

Eile käisin Queenstownist 22 km kaugusel asuvas Arrowtownis. See on idülliline pisikene linn, kus käiakse peamiselt Queenstowni melust puhkamas. Mina muidugimõista võtsin matkaraja ette ning kõndisin paar tundi mägede vahel. Sai taas ahhetada-ohhetada :)







Te Anaus ööbin hostelis 8-inimese toas ning tundub, et homme lähen kolme iisraellasega Milford Soundi tripile. Kahtlemata saab olema fun ja taas superilus elamus. Kes veel ei tea, siis soovitan Milford Soundi guugeldada. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar