pühapäev, 28. juuni 2009

Karratha

Ei ole pikka aega olnud mahti taas siia kirjutada. Vahepeal on minu elus toimunud aga mitmeid muutusi.

Hetkel on minu ringreisudele sisse tulnud pausikene. Pesitsen v2ikeses L22ne-Austraalia linnas Karrathas ning kaks n2dalat olen olnud usin t66inimene.

Karrathas elab umbes 10 000 inimest, kuid kuna l2heduses asub p2ris mitu v2ga suurt kaevandust, t66stusettev6tet pluss ysna olulne kaubasadam, on Karrathas palju fly in-fly out inimesi. Nemad lendavad siia igal kuul paariks n2dalaks t66le Perthist (L22ne-Austraalia osariigi keskus). Linn ongi ehitatud 1960-ndatel aastatel kaevandusvaldkonnas t66tavate inimese tarbeks.

Elukohaks on siiani olnud taaskord backpacker, kus tuba jagan veel viie inimesega. Pole mul aga toakaaslastega v2ga vedanud. On nad kyll toredad inimesed aga see segadus mis meie toas valitseb...see on lihtsalt jube. M6tlengi, et kas teha pilti ja shokeerida teid veid v6i mitte... :)

T6ewn2oliselt kolin l2hip2evil majja, kus maksan yyri kyll tunduvalt rohkem, kui p2kkp2kkeris aga asi on seda v22rt.Oma tuba, tasuta pesupesemine,kaks televiisorit,palju-palju dvd-sid, tasuta internet : k6ik se, mis kodus tundus isenesesetm6istetav, on seljakotireisijale luksuseks. Yyri hakkan maksma 250 AUDi n2dalas, mis eesti rahas peaks olema umbes 2200 EEKu. Majutus siin linnas on lihtsalt v2ga kallis.


Veidi ka t66st. Kui CV-sid autorendifirmadesse jagasin, kysisin t66d autopesulasse, et saada professionaalseks masinatekyyrijaks. T66d pakuti mulle Thriftysse, mis on ysna tuntud autorendifirma yle terve maailma. Karratha osakond on L22ne-Austraalia ka yks h6ivatuimaid. Firma kontori taha garaazi t66le saingi, kuid ei ole minu t66kohustusteks ainult survepesu ega lapiga nyhkimine. Thrifty paikneb Karrathas lennujaama l2heduses ja t66kohustusteks on autode parkimine alati autosid t2is lennujaama parklasse, tagastatud autode 2ratoomine parklast ja veel kahe Thrifty enda parkla vahet s6itmine. See on nagu minu ema 6udusunen2gu (talle nimelt ei meeldi v2ga autoga man66verdada...eriti veel kuskil parklates). Suurem osa masinatest on neljaveolised dziibid, kastikad (ehk juudid aussikeeli)ja oldschool landcruiserid. M6nikord on tarvis mingi auto v6i buss viia lennujaamast Karrathas asuvatesse erinevatesse teenindustesse. Need p2evad on tavaliselt k6ige l6busamad, sest t66kaaslane, kellega enamasti neid s6ite olen teinud, armastab alati sel ajal ka omi asju ajada nagu n2iteks k2ia pangas, elektroonikapoes, kodus jne.
Esimesed p2evad Thriftys olid minu jaoks rasked. Autosid on palju ning enamasti peame lennujaama parklasse viima 30-60 masinat. Yldse on Thriftyl masinaid Karratha esinduses rohkem, kui 500. T66p2evad on 10-12 tundi pikad, kuid see-eest on palgap2evad lodetavasti l6busad.


Hetkel on minu enda arvutil ysna t6sised tehnilised probleemid, mist6ttu pole ma saanud kirjutada ka e-maile, kuid l2hip2evil paar kirjakest yritan postitada. Ja ootan kirju teilt ka :)


Igatsen teid k6iki v2ga :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar