pühapäev, 19. aprill 2009

Maikuu reisust!

Vastan Kadrile uues postituses :)

Esialgne reisiplaan on mul selline:

10.05 lendan Cairnsist Aussi p6hjapoolseimasse suuremasse linna Darwinisse ja samal päeval kohe ka Ho Chi Minhi (Saigon)Vietnamis. Tavaliselt Cairns-Darwin lennupiletid kallid, ma sain 112 AUDiga (tavataks 250-300 AUDi,kurssi korruta umbes 8,25ga) ja Vietnami maksis 123 AUDi.

11-20.05 plaanis busse,ronge,mootorrattaid jne kasutades liikuda Lõuna-Vietnamist põhja.Tee peale jääb nii mõndagi huvitavat. Kes kuulnud midagi Ha Long Bayst, siis sinna lähen ma ka :)
umbes 20.05 sõidaks Airasiaga Vietnami pealinnast Hanoist Bangkoki (lennupilet 47 USDi) ja sealt kohe ööbussiga Lõuna-Taisse. Mõned turistikad paradiisisaared, kuna neid kõige lihtsam mõne päeva jooksul vallutada ja siis 26.05 arvatavasti rongiga Kuala Lumpurisse. Rong j6uab 27.05 varahommik..teeb väikese tsekingu, et kas Petronased on oma koha pääl ja äkki väike Fish spaagi ning siis pealel6unasel ajal lennukiga (u 200 EEki) Singapuri. Seal saab veeta paar tunnikest arvan, et maailma mõnusaimas lennujaamas ja öine lend tagasi Darwinisse (67 AUD).
Siis olen jälle suhteliselt puruvaene ning kõik tööpakkumised Põhja- ja Lääne-Austraalias väga teretulnud :)

See on mu esialgne plaan. Kuna nad seal Bangkokis taas mäslevad, tuleb võibolla mingeid programmimuudatusi. Aga üldiselt otsustasin, et Vietnamile põhitähelepanu ning törts Taid, Malaisiat ka sekka. Võibolla teeb hoopis Taist Malaisiasse mingi endaalgatusliku hop on-hop off bussireisi.

Austraalias koondub minu põhitähelepanu Lääne-Austraalia rannikule :)


Vot niimoodi!


P.S.

Selgus, et meil lähipäevadel tööd ikkagi pole ja juba ülehomme olen koaaladesaarel Magnetic Islandil. Loodan neid nummidusi vabas looduses ikka näha ka!

1 kommentaar:

  1. aa...nüüd saan aru, et said head pieltid ja teed vahepeal ühe nädalase reisu - väga vinge! Üksi lähed v? Kreisi mutt oled igaljuhul ja Kuala Lumpuri vaatamisväärsustest (eesotsas Fish Spa'ga, muidugi:), mille nägemist mõni plaanib pool elu, räägid juba nagu kodutänava paikadest - ja k'id vaatamas iga paari kuu tagant :)
    Tuhanded kallistused su juurde jõudku ja ikka ootame kannatamatult teateid su seiklustest, muljetest, kasvõi kõige tühisemast pisiasjast.

    VastaKustuta