laupäev, 18. juuli 2009

Flu

Mõtlesin, et kasutan ära hetke, kui Aspirini mõju täies hoos ja kirjutan siia paar rida. Nüüd aga vahin ekraani ja ei tule see jutt üldse kohe mitte. Viimastel päevadel, kui palaviku tipphetkedel rohu mõjumist olen oodanud, on mõtteid, mida siia kirjutada, olnud palju. Kummalisel kombel aga ei meenu mulle need detailselt. Tundub, et ikka suur vahe on, kas palavikku 38 (viimaste päevade madalaim kehatemperatuur) või 40 kraadi.

Viimased neli päeva olen olnud tõsiselt haige. Kohe täitsa-täitsa haige. Juba esmaspäeval tundsin, et enesetunne ei ole nii hea, teisipäev tööl möödus raskelt ning õhtul tundsin, et midagi on korrast ära. Vaevavad mind peavalud, rögisev kurk, külmavärinate, lihasvalud ja muidugi korralikult kõrge palavik. Täna näitas kraadiklaas mulle isegi 40,6-kraadist kehatemperatuuri, mis kusjuures pole mu kõrgeim. Mitmeid aastaid tagasi suutsin ühel korral kraadiklaasist 40,7 C välja pigistada

Kuna terves maailmas väga aktuaalne praegu seagripp, siis kolmapäeval otsustasin, et peab ikkagi arsti vastuvõtule minema. Ei olnud see ka lihtne. Kõigepealt läksin kohalikku haiglasse, kus selgus, et kõik arstid hõivatud, kuna tegelevad kriitilises seisus patsiendiga. Õnneks siiski arsti jutule kohalikus polikliinikus nii umbes tund aega hiljem sain. Kirjutas retsepti rohule, millega erinevaid gripivorme ravitakse. Sain ka saatekirja haiglasse swine flu testideks. Proovid tehtud ja vastuse peaksin lähipäevil teada saama. Vahet pole, mis gripp mind vaevab, tahaks juba mingeidki paranemismärke näha.

Olen oma senise elu jooksul kõrges palavikus olnud oi kui palju kordi. Kogemusi selles valdkonnas mul iseenesest nagu on aga tuleb tunnistada - päris raske on. Ei ole mitte kedagi, kes mind näiteks kasvõi veepudeli täitmisega aitaks. Ka need haigla vahet sõitmised ja apteegi vahet käimised on olnud ülimalt kurnavad.Et kahjuks jah, tuleb olla iseenda põetaja. Ja ka haletseja :D



Kas on nüüd teilgi minust hirmus kahju? :D

1 kommentaar:

  1. saa ruttu terveks tibuke! ka kamanda lähim hingeline endale appi, kui puhata ei saa, venib põdemine pikaks ja see ei ole hea! loodame, et siiski seagripp ei ole, kuigi see on ka täiesti seljatatav.

    VastaKustuta